۱۳۸۸ آذر ۱۱, چهارشنبه

عزت‌الله ضرغامي : خانوم مجری‌های آرایش دار من را تحریک جنسی‌ میکنند

رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به اينكه تحول مورد نظر رهبري ، بطور كلي با تحولي كه بسياري از سياسيون ، احزاب و گروه‌هاي سياسي و رسانه‌هاي آنان تبليغ مي‌كنند متفاوت است ، گفت :

خانوم مجری‌های آرایش دار من، دیگر برادران و همچنین مقام معظم رهبری را تحریک میکنند. ایشان با گفتن اینکه آرايش خانم‌ها در تلويزيون شرعا و قانونا ممنوع است افزودند که در این زمانه استفاده از چادر و پوشش کامل اسلامی نیز دیگر کافی‌ نیست و مرد‌ها حتئ از نگاه زنی‌ نیز تحریک شده و مرتکب گناه می‌‌شوند.

آقای ضرغامی همچنین به تحریک آمیز بودن صدای خانوم‌ها اشاره کرد و از گویندگان زن صدا و سیما خواست تا از این به بعد به هنگام خواندن اخبار یا اجرای برنامه انگشت سبابه خود را در دهان فرو ببرند و یا صوت صدای خود را به صوتی مردانه تغییر دهند.

وی همچنین گفت که شوخی‌‌های زننده نباید میان زنان و مردان چه در رادیو و چه در تلویزیون اتفاق بیفتد اما خانوم‌ها میتوانند بین هم از این نوع شوخی‌های زننده رد و بدل کنند و شوخی‌‌های انگشتی نیزدر رادیو و مابین برادران مانعی ندارد.

او گفت ترجیحا بهتر است وقتی‌ که یک مهمان ضعیفه داریم، مجری نیز ضعیفه باشد و تمام تماشاچیان نیز از جنس دوم باشند.

وی با اشاره به سنت چند هزار ساله مراسم تعزیه در ایران زمین گفت ما هم باید در سریال‌ها و فیلم‌های خود از این سنت پدران خود بیاموزیم و از این پس به جای هنرپیشگان زن از هنرپیشگان مرد در جامه زنانه استفاده کنیم، که البته هر چه بازیگر آن نقش ریش بلندتری داشته باشد بهتر است چرا که احتمال تحریک شدن را کمتر می‌کند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

یک پسشنهاد برای شعارسازی سبز به سبک بالاترین:

با توجه به اهمیتی که پدیده شعار نویسی و شعار دادن در جهت هدفمندتر شدن جنبش سبز داشته است، پیشنهاد می کنم که وبلاگی به سبک سایت بالاترین راه اندازی شود که در آن شعارهای داغ و تازه به تایید کاربران رسیده و مورد توجه عموم مردم قرار گیرد. به عقیده من، وجود چنین وبلاگی باعث ایجاد یک منبع مفید برای شعارهای خوب و مورد پسند مردم گردیده که می تواند در تجمع ها و شعار نویسی ها مورد استفاده قرار گیرد. فراموش نکنیم که وجود شعارهای خوب و تازه همواره روحیه مردم را در ادامه مبارزه سبز خود بالا برده، روحیه دشمنان جنبش را ضعیف می کند و در نهایت یک وسیله اطلاع رسانی برای تبادل ارزشها و تبیین اهداف هر جنبشی می باشد. لطفا به پیاده سازی و اطلاع رسانی این پیشنهاد به هر شکلی که می توانید و صلاح می دانید یاری رسانید. به امید آینده ای سبز و آزاد برای ایران و ایرانی.