۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

احمدی‌نژاد در شیراز: حافظ سالی‌ یک بار به زیارت جمکران می‌‌رفت



آقای احمدی‌نژاد در مراسم بزرگداشت حافظ از عشق حافظ به امام عصر(عج) پرده برداشت و گفت: "بند بند اشعار حافظ عطر امام غایب را میدهد. برای مثال آنجایی که حافظ در بوستان از نبرد رستم با سهراب مینویسد، منظور او از آن چاهی که رستم پسرش را در آن سه بار خفه کرد، همان چاه جمکران و منظورش از سهراب نیز همان امام زمان بوده که روزی از داخل همین چاه ظهور خواهند کرد و برای هفت سال و هفت ماه بدون توقف چنان با شمشیر گردن کافر‌ها را خواهند زد که آخرش از کتف می‌‌افتند". احمدی‌نژاد پس از آنکه گریه کنان آرزو کرد که کاشکی‌ آنجا بود تا کتف مبارک حضرت امام را بمالد افزود: "حافظ نیز از منتظران آن حضرت بود و هر سال به زیارت جمکران میرفت و اسناد آن هم در داخل بالشت آیت‌الله مصباح محفوظ است". در پایان مراسم آقای احمدی‌نژاد شایعه اخیر راجع به یهودی الاصل بودن خود را تکذیب کرد و از حضار ۱۶ دفعه پرسید: "کی‌ یهودیه؟" که حاضرین نیز هر بار با گفتن "دشمن" ایشان را خشنود کردند. پایان خبر


۳ نظر:

اشکان پارتی گفت...

سلام
حقیقتا هم تصویری که اینها از دنیا دارند همین است . می گویند دنیا همان است که ما می گوییم . حافظ همان است که ما تشریح می کنیم . چاه جمکران همان است که ما ارزش گذاری می کنیم . دنیا برای اینها حول محور خواست خودشان می چرخد .
البته این توهمات دیری نخواهند پایید . با وزش اولین نسیم غبار توهم کنار خواهد رفت .

ashkan-paarty گفت...

سلام


با مطلب : " سرانجام طمع کار" در خدمتتان هستم .

نداسهراب گفت...

مرتیکه بیفرهنگیه که البته این شوخی تنها بخشی از وجود پستشه ایشون عاشق هلو هستند و می خورنش شاید از هلو در دیوان اشعار حافظ و سعدی ردی دیده!؟