۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای به ملکوت اعلی پیوست



سال‌ها بود که تا به خانه می‌رسیدم سریع پیچ تلویزیون را می‌ چرخاندم به این امید که شاید این خبر مفرّح را از آن بشنوم.
هر چند که با مرگ یک مزدور وضعیت مملکت درست نخواهد شد، ولی‌ از آنجایی که خامنه‌ای در ۲۰ سال گذشته به یکی‌ از ستونهای اصلی‌ ظلم و جنایت تبدیل شده و از طرفی‌ مزدور‌های دیگری مثل جنتی یا مصباح یزدی پس از وفات او برای نشستن بر مصدر رهبری به جان یکدیگر خواهند افتاد، فقدان ناگهانی او ضربه بزرگی‌ به نظام خواهد زد.
اما الان چند ماهی‌ است که دیگرمرگ هیچ کدام از اینها را نمیخواهم. اتفاقا برای سلامتیشان دعا هم می‌‌کنم (البته نه سلامتی‌ فکری). دلم میخواهد که زنده بمانند تا به زودی در دادگاهی مردمی محاکمه شده و با به سر کردن باقی‌ زندگی‌ خود در داخل زندان به سزای گوشه‌ای از کردارخود برسند



۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز برای شما که در خارج از ایران هستید واقعا بهترین کار این است که دعا کنید کسی نمیرد تا در دادگاه مردمی محاکمه شود به شما چه که چند نفر بازداشت می شوند کتک می خورند و یامی میرند چند خانواده عذادارند و چند نفر دیگر باید بروند تا... آری دوست من اگر در بالاترین به قوانین آن اعتراض می کنم چون در ایران هستم اگر صبر نمی کنم برای اینکه مثل شما تنها آرزو نمی کنم. لاله(greenpen)

ناشناس گفت...

خصوصی/ سلام من سر حرفم بودم و ترک کردم! منتها id خودم دادم به یک نفر که گفت برای مبارزه با دیکتاتوری می خواهد که به صورت تصادفی فهمیدم حق با شماست و عدم رای دادن من به دلیل فیلترشکن چون اون فرد به خودش مثبت داده بود اون 3 خبر هم من نگذاشتم به هرحال اگر هم تو وبلاگ شما نظر نوشتم چون فامیل شما برای من آشنا بود دعوتنامه بالاترین را برای من دوستی که نمی شناختم از وبلاگ یک فتحی برایم ارسال کرده بود به هر حال موفق و موید و پیروز باشید اگه حرفی زدم قصدم توهین نبود و الا آیینه رو پیشتر شکستم! جوابی رو هم که گفتید پیدا نکردم خدا یارتان.لاله