۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

باز پس فرستادن کلوتید ریس به لانه جاسوسی(!) فرانسه

مضحک تر از اتهام جاسوسی که حکومت جمهوری اسلامی به کلوتید ریس، زن جوان فرانسوی زده، پیشنهادی می‌‌باشد که در مورد او به کشور فرانسه داده است. حکومت اسلامی که کلوتید ریس را بیش از یک ماه به جرم جاسوسی در زندان نگاه داشته به سفارت فرانسه در ایران پیشنهاد داده است تا در صورت دادن تضمین، خانوم کلوتید ریس بتواند تا زمان برگزاری دادگاه در داخل ساختمان سفارت فرانسه اقامت کند.

خود این پیشنهاد ثابت می‌‌کند که اتهام جاسوسی به این فرد دروغ محض می‌‌باشد. آخر چطور ممکن است که کشوری فردی را به جرم جاسوسی دستگیر کند، هفته‌ها حبسش کند و جلوی دوربین از وی اعتراف بگیرد اما سپس او را تا زمان اجرای دادگاهش به سفارت مربوطه بسپارد؟ آخر اگر این فرد واقعا جاسوس باشد چه جایی بهتر از سفارت برای رد و بدل کردن اطلاعات محرمانه و اخبار جاسوسی؟ مگر کشور فرانسه متهم به دست داشتن در انقلاب مخملی نیست؟ آیا از نظر اطلاعاتی نباید جاسوس یا حتی فرد مشکوک به جاسوسی را از همدستانش دور نگه داشت؟ آیا نباید جلوی دسترسی‌ او به تلفن و اینترنت را گرفت؟

پس این پیشنهاد دیگر چیست؟

این بار هم جمهوری اسلامی نقشه‌ای چون کردن کت و شلوار به تن ملوانان انگلیسی و یا آزاد کردن فوری رکسانا صابری که به دروغ به جاسوسی و ۸ سال زندان محکوم شده بود کشیده، تا با اجرای آن از یک سوی از آمریکا و اروپا باج بگیرد و از سوی دیگر به مردم جهان رحم، عطوفت و بزرگمنشی خود را در قبال زندانیان نشان بدهد.

چندی نخواهد گذشت که احمدی نژاد با نوشتن نامه‌ای در خواست آزادی کلودیت ریس را خواهد داد و پس از گرفتن عکس یادگاری در کنار وی، که در کیهان بزرگ چاپ خواهد شد، او را با چند کیلو پسته و جعبه‌ای سوهان روانه خانه ش خواهد کرد تا همه از رئوفت اسلامی رژیم حاکم بر ایران با خبر شوند.

غافل از اینکه مشت آنها دیگر نزد همه باز شده و امروزه خبر کشتار ندا‌ها و سهراب هاست که در کنار اخبار فجیعی که هر روز از زندان‌های ایران درز می‌‌کنند، دست به دست مردم جهان می‌‌چرخند و روی سیاه حکومت اسلامی را سیاه تر می‌‌کنند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

Merci Behzad jan. Dastet dard nakone. Behtar nemishod nevesht. Khoob mishod in harfaro in khanoom bad az azadish bezane. damet garm aziz.

ناشناس گفت...

راستش اوضاع مالی دولت چنان خراب است که دیگر توان خرید مانتوی نو و پسته و سوهان را ندارند . قرار شده یکی از مانتوهای کارکرده ی فاطی رجبی را بشورند و تن کلوتیلد کنند و با اتوبوس به خانه اش بفرستند .
فرصت شد سری هم به من بزنید .
ashkan-paarty.blogspot.com