۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

آغای احمدی نژاد، قاتلین آلمانی‌ آن زن مصری که از دوستان تو هستند




اکثر مردم از شنیدن ماجرای کشته شدن زنی‌ مسلمان در آلمان به دست یک آلمانی نژاد پرست متاثر شدند. جالب اینجاست که احمدی نژاد و طرفدارانش که در چند هفته اخیر با دختران و زنان مسلمان ایرانی‌ رفتاری از خود نشان دادند که آن را فقط با رفتار چنگیز مغول می‌‌توان مقایسه کرد، چنان از این ماجرا غمگین و خشمگین شده ‌اند که حتی برای آن مرحومه پس از نماز جمعه تشیع جنازه هم برگزار کردند، جلوی سفارت آلمان در تهران داد و فریاد راه انداختند و سفیر آلمان را هم به عنوان اعتراض احضار کردند.

البته همه می‌‌دانیم که حکومتی که دلش برای مردم خودش نسوزد، برای جان یک زن مصری هم ارزشی قائل نیست و این حرکت آنها جز تلاشی بیهوده و مضحک برای پائین آوردن صدای اعتراض جامعه جهانی‌ و عزیز کردن خود نزد مسلمانان چیزی نمی‌‌باشد.

آنها اگر واقعا دلشان برای مسلمانان می‌‌سوخت، قتل و عام چند صد نفری مسلمانان چین را محکوم می‌‌کردند، که توسط خود حکومت چین و نه یک فرد طرد شده از جامعه به وقوع پیوست.

اما چرا می‌‌گویم که قاتل آن شهید مصری از طرفداران احمدی نژاد می‌‌باشد؟

همان طور که در اخبار آمده قاتل از طرفداران احزاب نژاد پرست و ضد خارجی‌ آلمان بوده. جالب است بدانیم که این احزاب به خاطر یهودی ستیزی بودن از طرفداران شدید احمدی نژاد می‌‌باشند و حتی پس از انتخابات ایران فورا پیروزی احمدی نژاد را به وی تبریک گفتند (متن تبریک حزب راستگرای DVU به احمدی نژاد) . اگر خاطرتان باشد ۳ سال پیش در کنفرانسی که در ایران راجع به هولوکاست تشکیل شد عده‌ای از اعضأ این احزاب نیز توسط دولت احمدی نژاد به ایران دعوت شدند که نشانگر هم فکری و نزدیکی‌ دو طرفه این دو گروه فاشیست می‌‌باشد.

این اولین باری نبود که نژاد پرستان آلمان دست به جنایت علیه مسلمانان زده ‌اند اما حکومت ایران برای خدشه دار نشدن دوستی‌ خود با این احزاب همیشه چشمان خود را در برابر این جنایات می‌‌بست. اما اکنون که جو بین المللی شدیدا وضع حقوق بشر را در ایران زیر سوال برده، حکومت ایران قصد دارد تا با راه انداختن ماجرایی مثل جریان کاریکاتور‌های توهین آمیز، مسلمانان جهان را خشمگین کرده و به خیابان‌ها بریزد تا از توجه جهان از اخبار داخل ایران بکاهد.

البته خود این حرکت نشان دهندهٔ ضعف و بیم حکومت در قبال اعتراض مردم ایران به نتیجه انتخابات و انعکاس جهانی‌ آن می‌‌باشد و نشانه ای‌ برای معترضین که درمسیر صحیحی قرار گرفته ‌اند و به این مسیر تا رسیدن به هدف خود ادامه باید بدهند.

هیچ نظری موجود نیست: