۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

ما به معصومه کمک خواهیم کرد




زنانی که امیدشان در سیاهی خشونت و قوانین نابرابر محو می‌ شود। معصومه 27 ساله یکی از همین قربانیان است که زندگی اش در سایه ی خشونتی غیر انسانی تیره شد. شش ماه پیش پدر همسرش روی صورت او اسید پاشید.به دلیل طلاق از شوهری که از ابتدای ازدواج، او را کتک می زده است. معصومه دو چمشش را از دست داد، پوست صورت و دست هایش سوخت و وحشت و ناامیدی سایه انداخت بر زندگی اش. او به پزشکانی امید بسته که گفته اند عمل جراحی می تواند سوی یکی از چشم هایش را به او بازگرداند. معصومه تا همین چند ماه گذشته ،یکی از دختران زیبای این سرزمین بوده، اما حالا به چندین عمل جراحی نیاز دارد تا صورت و دست های سوخته اش ، گوشت اضافی نیاورد. به عمل جراحی نیاز دارد تا یکی از چشم هایش شاید دوباره ببیند . معصومه برای انجام جراحی هایش به کمک همهی ما نیاز دارد...... معصومه در انتظار کمک های ماست تا شاید چشمانش به زیباییها گشوده شود معصومه به کمک همه ی ما نیاز دارد.


تا به امروز مبلغ ۴ ميليون و ۱۰۰ هزار تومان به حساب معصومه واريز شده است که با نظارت مسئولين برای هزينه‌های مداوا و عمل او استفاده خواهد شد। در حال حاضر دکتر جواد مشغول مذاکره با جراحان چشم . معصومه به ۲ عمل مختلف نياز دارد که برای جلوگيری از نابينايی هميشگی او ارجحيت با عمل چشم وی ميباشد، و مرحله بعدی جراحی ترميمی توسط دکتر جواد است. معصومه هنوز به کمک‌های مالی‌ شما نيازمند است. اطلاع رسانی و کمک‌های خودتان را از او دريغ نکنيد.


برای کمک به معصومه میتوانید از حسابهای زیر استفاده کنید: حساب ارزی: SWIFT CODE :MELIIRTHIFN Account No: 2200051/3251 Masoume Ataee و شماره حساب بانک ملي به نام معصومه عطايي : 333257529002 کد شعبه: 3251 شماره کارت: 6037991163868056

برای اطمینان به درستی‌ این خبر به پیوندهای زیر مراجعه کنید:

http://www.magiran.com/npview.asp?ID=2177849

http://www।facebook.com/Masoumeh.Ataei

آخرین اخبار مربوط به وضعیت معصومه را می‌‌توانید از طریق صفحه فیسبوک دنبال کنید.

هیچ نظری موجود نیست: