۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

دنده ماشین یکی‌ از نمایندگان مجلس




مفت باشه، اتوماتیک باشه


.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

قشنگیش اینه که خلاص رو با «س» نوشته

ناشناس گفت...

ناقلا حالا راستشو بگو، دنده ي ماشين خودت نيس؟ يا احتمالاً اون نماينده بابات نيس؟

Behzad Fathi گفت...

"قشنگیش اینه که خلاص رو با «س» نوشته"
.
"ناقلا حالا راستشو بگو، دنده ي ماشين خودت نيس؟ يا احتمالاً اون نماينده بابات نيس؟"
.
دقت نکرده بودم، برم درستش کنم... از دست این بابای بیسواد که آبروی ما را برد

ناشناس گفت...

تازه از این نماینده بپرسی به دننده
می گوید رنده !

ناشناس گفت...

سلام
سلام مهندس موسوی بعد از اخراج شدن از فرهنگستان هنر طی نامه ای به دانشگاه تربیت مدرس خواهان بازگشت به دفتر کار و کرسی استادی خود در این دانشگاه شده اند. امروز 2 شنبه 21 دی، یکی از دانشجویان دکتری که مهندس موسوی استاد مشاور ایشان بودند ساعت 14 جلسه دفاع داشتند. یکی از کارمندان زن دانشگاه که در بخش مطالعات افریقا فعالیت می کند و در به هم زدن جلسات مباحثه و سخنرانی اساتید دانشگاه تربیت مدرس مانند دکتر کدیور، دکتر آغاجری و ... سابقه روشنی دارد (سرکار خانم اشراقی) از صبح وارد دانشکده انسانی این دانشگاه شده و اقدام به فحاشی به دکتر شکوری (از اساتید اصلاح طلب) نموده است. با دخالت حراست دانشگاه وی در روبروی درب ورودی دانشکده نشسته و اقدام به متشنج نمودن جو دانشگاه نموده است. در عین حال نیروهای حراست دانشگاه تلاش خاصی برای دور نمودن وی از آن مکان ننموده اند.
بسیاری از دانشجویان دانشگاه با حضور در سالن دفاع منتظر مهندس موسوی بودند، اما اجازه ورود ایشان به دانشگاه (به علت مناسب نبودن فضا) داده نشده است. به عبارت دیگر با ایجاد فضای ساختگی متشنج در دانشگاه، مدیریت دانشگاه تربیت مدرس که از چاپلوسان درگاه هم به شمار می‌رود (دکتر فرهاد دانشجو- برادر وزیر علوم کامران دانشجو) سعی در افزایش فشار بر مهندس موسوی برای کناره گیری از کرسی استادی خود در این دانشگاه دارد. در حالی که در طول دوره بعد از انتخابات مهندس موسوی حداقل در 2 جلسه دفاع پایان نامه حضور داشتند و هیچگونه جو غیر عادی در دانشگاه بوجود نیامده است.
من از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس هستم. چون وبلاگنویسی نمی کنم و عضو بالاترین هم نیستم، وبلاگ شما رو پیدا کردم و این مطلب رو براتون فرستادم. حتما تو بالاترین لینک بدین.
خبرهای دیگر هم اگه دستم رسید براتون میفرستم

Behzad Fathi گفت...

"من از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس هستم. چون وبلاگنویسی نمی کنم و عضو بالاترین هم نیستم، وبلاگ شما رو پیدا کردم و این مطلب رو براتون فرستادم. حتما تو بالاترین لینک بدین.
خبرهای دیگر هم اگه دستم رسید براتون میفرستم"

ممنونم دوست عزیز که این وبلاگ مورد توجهت قرار گرفت و تشکر از خبر مهم و موثقی که برام فرستادی. از آنجائی که اگر من این خبر را در این وبلاگ منتشر کنم خودم هم باید جوابگوی درستی‌ آن باشم متاسفانه از انجام این کار معذورم. البته این گستاخی را نمیکنم که خبر شما حقیقت نداره. اگر شما وبلاگی داشته باشید و کپی همین نوشته را در بگذارید من با کامل میل و افتخار آن را به بالاترین میفرستم. درست کردن یک بلاگ در blogpost فقط چند دقیقه وقت میگیره. توصیه می‌کنم که قبل از آن یک ‌ای میل جدید هم برای این وبلاگ درست کنید.

خوشحال میشم که آدرس وبلاگ خود را برام بفرستید. امیدوارم که به زودی سیستم دعوتنامه بالاترین راه اندازی بشه که شما را آنجا هم ببینیم. این هم آدرس برای ساختن وبلاگ:
https://www.blogger.com/start

موفق باشید

یاسین گفت...

سلام هم سنگری
خوبی؟
ممکنه دعوت نامه بالاترین رو برام بسندی
ممنون میشم اگه این لطف رو بکنی
منتظرت هستم تو وبلاگم

Behzad Fathi گفت...

سلام یاسین عزیز

بالاترین مدتیست که امکان فرستادن دعوت نامه را بسته. اما پنداری به زودی راهی‌ برای گرفتن عضو جدید قراره به وجود بیارن. سبز باشی‌ و پیروز . وبلاگ محشری داری